Wednesday, 1 September 2010

真情真美


同你地分享一首歌, 真系好合我心意, 希望你地都会喜欢... 
希望你地细心聆听每一句同埋每一只字, 感受下爱的美妙 与 真谛... ^.^

《真情真美》

        (男)真情真美,真如一池春水
风吹点点涟漪,感受细致入微

(女)痴心无罪,付出没有不对
就算一生一世,从此相依相随 

 (男)不必在乎是谁,翻转是是非非
把前尘做白纸,写上无怨无悔

(女)我们都愿意给,只要爱的纯粹
就算有苦有累,我们一起去背

(男)爱是多么可贵,贵在有所作为
(女)爱是多么可贵,贵在有所作为

(男)只要同去同归,成败也无所谓
(女)只要同去同归,成败也无所谓。

 (合)爱是多么可贵,贵在有所作为
        只要同去同归,成败也无所谓
爱是多么可贵,贵在有所作为
只要同去同归,成败也无所谓。

        (男)来日风雨中有没有伤悲,
无论怎么样一起来面对
百转千回,纵横南北
敞开我们的心扉

 好耐没写 blog佐噜, 唉, 因为我了解自己写 blog 多数都系有心事... xDD 
最近D朋友都考紧试啊, 希望佢地都考得好好啦... =)) 
唔好问我点解写广东话, 可能因为我俾 yinghui 的 emo + Cantonese bug 咬到... 
L0L, 林起都好好笑... (冷~~)  xDD 
有时 唔开心个阵, 觉得自己其实真系某么鬼朋友, 林到哩度都几失落伽... 
哈哈, 但是我已经惯佐噜, 唯有自己安慰自己啦, 唔好睇小我啊, 自己安慰自己是我gea强项, 哈哈哈, 自己赞自己添, paiseh... xDD 
其实我觉得情侣啊, 是绝对唔需要收收埋埋gea嘛, 尤其系同自己心爱gea人分享下自己D心事系一件好好同埋最甜蜜不过gea啦, 如果有咩唔ngam可以广出来了解体谅嘛, 你地话 ngam 唔 ngam? 大家分享下... ^.^
希望全世界gea情人终成眷属, 世界和平... 
hahahaha... =D 

EMo Wei^^

2 comments:

Note: only a member of this blog may post a comment.